opc_loader


 checkHulp per mail, chat & telefoon  checkSnel in huis, 1-2 werkdagen   checkGratis verzending > 75 euro     checkNiet tevreden? Geld terug!   check2 jaar garantie 
 

Garantietermijn en -voorwaarden


Binnen de garantietermijn van twee jaar kunt u een defect product zonder problemen omruilen voor een nieuwe. Is het product niet meer leverbaar dan kunt u kiezen voor een vergelijkbaar artikel.


Termijn

De garantietermijn van 24 maanden gaat in op het moment dat u de producten in ontvangst neemt.


Voorwaarden

  • U heeft het product binnen 24 maanden na ontvangst retour gestuurd.

  • U heeft uw retourzending via de stappen op retourpagina aangemeld.

  • U kunt bewijzen dat u de aankoop hebt gedaan.

  • U heeft het retourformulier volledig, naar waarheid, ingevuld en bij het retourpakket gevoegd.


Wanneer u geen recht heeft op garantie.

  • Indien de garantietermijn van 24 maanden verstreken is.

  • Bij onoordeelkundig gebruik (anders dan volgens de instructies/gebruiksaanwijzing).

  • Indien u of anderen herstel- of andere werkzaamheden aan het producten hebben uitgevoerd.

  • Bij beschadiging door onachtzaamheid of aantoonbare opzet.

  • Indien er beschadiging is door onheil van buitenaf (stroomuitval, blikseminslag etc.).


Klik hier om naar de retourpagina te gaan.


Klachten

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@horrenbouw.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Menu