opc_loader


 checkHulp per mail, chat & telefoon  checkSnel in huis, 1-2 werkdagen   checkGratis verzending > 85 euro     checkNiet tevreden? Geld terug!   check2 jaar garantie 
 

Retourneren en omruilen

Hoewel wij onze producten selecteren op kwaliteit, de lampen uitvoerig testen en uw bestelling zorgvuldig verpakken kan het voorkomen dat u een verkeerd product of een defecte lamp ontvangt. In dit geval kunt u uw bestelling binnen de zichttermijn retourneren. Als een lamp het binnen de garantietermijn van twee jaar begeeft kunt u deze alsnog omruilen voor een nieuwe. Op deze pagina vindt u meer informatie over de retourvoorwaarden en de stappen om (een deel van) uw bestelling retour te sturen.
 

Hoe te retourneren

  • Neem contact op met de klantenservice via het contactformulier. Na overleg met onze klantenservice kunt u de artikelen retour sturen.

  • U ontvangt een bericht als uw retourpakket is aangekomen. We zullen u z.s.m. informeren over de status van uw retourpakket.

  • Indien u heeft gekozen voor een vervangend product ontvangt u een automatisch bericht met Track & Trace code als de nieuwe producten verstuurd zijn. Indien u heeft gekozen voor restitutie van uw aankoopbedrag ontvangt u het aankoopbedrag + eventuele onkosten binnen 5 werkdagen op uw bankrekening.
     

Retourvoorwaarden:

14 dagen zichttermijn

Volgens de wet 'koop op afstand' heeft u altijd 14 werkdagen om (een deel van) uw bestelling te anuleren zonder opgave van reden. De zichttermijn gaat in op het moment dat u uw bestelling in ontvangst neemt. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U heeft recht op vervangende producten of restitutie van uw aankoopbedrag. Getled.nl houdt zich aan deze termijn en voorwaarden. Daarnaast moeten de producten in de originele verpakking zitten en onbeschadigd zijn. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.


  • Bij een fout van Getled.nl krijgt u gemaakte verzendkosten terug.

  • Bij alle overige retourzendingen zijn de verzendkosten voor de klant zelf.

2 jaar garantie garantietermijn

Op al onze producten krijgt u twee jaar garantie. Binnen de garantietermijn heeft u het recht om een defect product om te ruilen voor een nieuwe. De garantie vervalt bij onoordeelkundig gebruik of door externe factoren zoals blikseminslag.

Alle voorwaarden om een product te retourneren binnen de garantietermijn vindt u hier.
 

Veelgestelde vragen


Hoe snel wordt het geld op mijn rekening gestort?

Na goedkeuring van uw retourzending wordt het bedrag binnen 5 werkdagen overgemaakt naar uw rekening.


Wat gebeurt als ik de lamp wil ruilen voor een nieuwe maar dit product is niet meer leverbaar?

Normaliter houden we altijd een paar stuks op voorraad, ook als het product uit het assortiment gaat. Mocht het toch voorkomen dan kunt u het artikel ruilen voor een vergelijkbaar (qua prijs) artikel naar wens.


Wat gebeurt er als mijn retour wordt afgekeurd?

Bij afkeuring van uw retour ontvangt u een bericht met de reden hiervoor. Het pakket kunt u door ons terug laten sturen op kosten van de klant.


Moet ik vooraf een reden voor mijn retour aangeven?

Binnen de zichttermijn kunt u zonder opgaaf van reden (een deel van) uw bestelling retourneren. Binnen de garantietermijn kunt u hierover het beste vooraf contact opnemen.


Hoe weten jullie of ik mijn geld terug wil of wil ruilen?

Dit kunt u aangeven op het retourformulier.


Waar moet ik de retourzending naar toe sturen.

Retourzendingen kunt u adresseren aan De Ynfeart 7-208, 8447 GM te HEERENVEEN. Graag voorzien van pakbon. 


Moet ik de verzendkosten betalen als ik iets retourneer?

Bij een fout van Getled.nl krijgt u de gemaakte onkosten altijd terug. Het gaat hierbij bijvoorbeeld om het verkeerd adviseren of leveren van producten. Bij alle overige gevallen zijn de kosten van een retourzending voor uw eigen rekening.


Hoe kan ik voorkomen dat mijn retour wordt afgekeurd?

Zorg er voor dat uw retour altijd volgens de bovenstaande stappen wordt aangemeld. Het is belangrijk dat uw bestelling nog binnen de zicht- of garantietermijn valt. Daarnaast worden alleen retouren met een volledig, naar waarheid, ingevuld retourformulier in behandeling genomen.


Hoe lang duurt de afhandeling van retouren?

Na onvangst van uw retour krijgt u een bevestiging. Vervolgens wordt u retour gecontroleerd en eventueel gerepareerd. Gemiddeld duurt het 3 werkdagen voordat u uw geld gestort krijgt of een nieuw product toegestuurd krijgt. Duurt het langer? Neem dan even contact op.

Retouradres:
Getled retouren
De Ynfeart 7-208
8447 GM Heerenveen