opc_loader


 checkHulp per mail, chat & telefoon  checkSnel in huis, 1-2 werkdagen   checkGratis verzending > 85 euro     checkNiet tevreden? Geld terug!   check2 jaar garantie 
 

FAQ algemeen Algemene vragen

Direct een medewerker spreken? Klik op het rode venster 'chat met ons'. U vindt dit venster rechtsonder in beeld. 
 

Meer info: retourpagina, betaalmogelijkhedengarantieprocedure.


Wat is de status van mijn bestelling?
Per mail wordt u door ons op de hoogte gehouden als de status van uw bestelling verandert, doormiddel van de track&trace code die u van ons ontvangt kunt u uw bestelling op de voet volgen zodra deze verzonden is.
 

Hoe kan ik inloggen?
Via de volgende link kunt u inloggen. Wanneer u ingelogd bent kunt u uw orderstatus en details bekijken.


Binnen hoeveel dagen kan ik een artikel ruilen?
Voor alle producten geld een zichttermijn van 14 dagen. Deze gaat in wanneer u het pakket in ontvangst neemt. U kunt ervoor kiezen om het artikel om te ruilen of uw geld terug.
 

Hoe kan ik mijn geld terug krijgen?
Besluit u na overleg met onze klantenservice dat u uw geld terug wilt dan stort Getled het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen na ontvangst van het retourpakket op uw rekening. Indien u met creditcard heeft betaald kan het langer duren voordat het geld op uw rekening staat.
 

Hoe moet ik een artikel retourneren?
Wanneer u een artikel terug wilt sturen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. U onvangt digitaal een retourformulier welke u ingevuld bij het retourpakket kunt voegen.


Hoe kan ik betalen?
Bij Getled kunt u met ideal of paypal betalen. Er is voor deze betaalmethoden gekozen omdat ze snel, veilig en betrouwbaar zijn. Heeft u vragen over het betalen, neem dan contact met ons op.

Hoeveel jaar garantie zit er op mijn bestelling?
Getled geeft standaard 2 jaar garantie op het gehele assortiment. Wijkt een product af van deze standaard dan staat dat expliciet vermeld.

Hoe kan ik gebruik maken van de garantie?
Na overleg met onze klantenservice kunt u de producten terugsturen. Bij ons kunt u kiezen of u een vervangend artikel wil of restitutie in geld.


Wat betaal ik aan verzendkosten?
Bij bestellingen, af te leveren in Nederland, berekenen wij € 6,75 aan verzendkosten. Bestellingen boven de     € 75,- worden gratis afgeleverd op één huisadres in Nederland.
Bij bestellingen, af te leveren binnen de EU, berekenen wij € 11,95 aan verzendkosten. Bestellingen boven de € 125,- worden gratis afgeleverd op één huisadres binnen de EU.
 

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?
Wij streven er naar uw bestelling binnen 3 werkdagen af te leveren. Lukt dit niet dan wordt u daar tijdig over geïnformeerd en komt Getled met een passende oplossing. Producten die niet op voorraad zijn worden binnen 2-3 weken geleverd indien u kiest voor een nalevering.


Wat doen jullie met mijn gegevens?
U kunt een account aanmaken zodat u gegevens bewaard blijven voor een volgende keer. Getled gaat discreet met uw gegevens om en zal deze nooit aan derden verstrekken.
 

Moet ik een account aanmaken?
Nee, u heeft geen account nodig om een bestelling te plaatsen. Sinds kort kunt u bij ons ook 'direct afrekenen'.